Program podeželja

ime izziva

Trženje mesa drobnice

 

opis izziva

Na kmetiji imamo 150 glav veliko čredo drobnice (ovce in koze). Zadnja leta se pojavlja problematika prodaje mesa, saj meso prodajamo izključno v klavnice, kjer pa je tržni delež, ki ga rejec dobi precej manjši od pričakovanega. Mladi kmetje si tako težko ustvarijo priložnost za razvoj vendar le stagnirajo. Na drugi strani je vedno več povpraševanja po mikro in makro konfekcijskih kosih mesa drobnice. Če želimo rejci drobnice ponuditi trgu takšen način prodaje, mesa drobnice preprost zmanjka. Vzpostaviti je potrebno oskrbo na lokalni ravni, povezati kmetije, klavnice, predelovalnice in distribucijo ter ponuditi malemu potrošniku nakup mesa po želji in ne več v obliki trupa.

 

sektor

kmetijstvo

 

panoga

reja drobnice

 

ključne besede

stroškovna učinkovitost, modeli lokalne oskrbe, genetika

 

statistična regija

Primorsko-notranjska regija

 

 

ime/ naziv iskalca rešitve

Andrej Sedmak

 

kontaktni podatki

asedmak[@]gmail.com 

Deli informacije na svojih socialnih omrežjih